Zee Cine Awards 2011 di Marina Bay Sands , 14 Januari 2010

Sekali lagi artis popular Bollywood akan berhimpun di Singapura. Kali ini untuk mewarnai Zee Cine Awards 2011 di Marina Bay Sands pada 14 Januari depan. Pasti meriah dengan kehadiran nama-nama besar dan hangat.

Antara nama yang sudah memastikan kehadiran ialah Shah Rukh Khan, Arjun Rampal, Akshay Kumar, Priyanka Chopra, Deepika Padukone dan ramai lagi. Tiket menonton sudah dibuka sekarang.

Anugerah itu sudah masuk tahun glamor yang ke 12. Kali ini pelakon Akshay Kumar dipertanggungjawabkan menjadi pengacara. Dia juga turut mengadakan persembahan malam kemuncak itu nanti. Inilah kali pertama Akshay jadi pengacara majlis anugerah itu dan dia akan ditemani rakan pengacara, Sajid Khan.


"Pemilih tiket akan dapat menyaksikan persembahan meriah dengan muzik dan lagu-lagu petikan filem popular yang pernah memenangi anugerah," kata jurucakap dari Alice George Communication bagi pihak Marina Bay Sands.

Sands Grand Ballroom, ballroom terbesar di Asia Tenggara akan dirubah menjadi dewan teater yang menakjubkan dengan kehadiran bintang Bollywood. Pentasnya juga dibikin khas untuk acara tersebut dalam usaha untuk memberi keselesaan kepada penonton.

Presiden dan CEO Marina Bay Sands,Thomas Arasi berkata: “Kami teruja sebab kerja kuat selama sebulan berjalan lancar sebagaimana yang dimahukan.

Arjun akan membuatkan peminat wanita menjerit
"Inilah kali pertama kami menjadi host acara yang sangat berkaliber ini dan ia pastinya akan menjadi permulaan untuk kami meneroka perkara baru pada masa hadapan."

Untuk menyemarakkan lagi acara istimewa itu, Marina Bay Sands juga menawarkan pakej istimewa termasuk tawaran harga bilik istimewa kepada pembeli tiket. Untuk mendapat maklumat lanjut pasal pakej bilik boleh layari laman web www.marinabaysands.com.

Tiket juga boleh didapati di laman http://www.marinabaysands.com/ticketing. Harga tiket untuk VVIP $997.00, VIP$697.00, A Reserve $597.00, B Reserve $387.00, C Reserve $277.00 dan D Reserve dengan harga $197.00. Cepat dapatkan tiket anda.

0 comments:

Post a Comment

# Please correct lyrics @ comment box if the lyrics are wrong. Thx!